Tuesday, April 14, 2009

TAHNIAH LIVERPOOL...


tahniah kepada liverpool untuk game pada malam ni..walaupun kita seri 4-4 dan aggregate gol 7-5 tidak membantu kita layak kepusingan seterusnya, ak sebagai penyokong liverpool sgt berbangga dengan 4 gol di stamford bridge dimana mustahil bagi pasukan lain untuk lakukan..dgn ketiadaan kapten kita,permainan pada malam ni telah membuktikan kata2 ak sebelum ni "old trafford boleh 4 takkan kat stamford bridge tak boleh" dan ia berlaku pada malam ini..bukan senang nk dapat 4 gol kt stamford bridge..jaringan tersebut sedikit sebanyak meresahkan penyokong chelsea yang sgt yakin pada malam ini..dan menunjukkan kepada pasukan lain liverpool tidak mudah untuk mengalah..walaupon kita ketinggalan, kita tetap "BANGKIT MELAWAN"..
walaubagaimana pun,bola itu bulat dan kesilapan akan membawa padah..dan tuah tuan rumah untuk perlawanan malam ini lebih memihak kepada tuan rumah..anyway, tahniah juga kepada "CHELSHIT" kerana layak ke pusingan seterusnya..
kepada penyokong liverpool, kuatkan semangat..bagi ak team kita tetap yang terbaik utk musim ini..YNWA!!=)

3 comments:

THE RED DEVILS said...

aku juga berbangga dgn prestasi yg ditunjukkn kedua2 pihak malam ni..cuma aku pelik..mana YM dan knpa x online mlm ni?? hahahaha

@r zh@r said...

tahniah!!!seri tapi ada umphhh!!!

Firol said...

bangga sangat-sangat dengan Liverpool....