Tuesday, April 21, 2009

kesilapan pertahanan merugikan kita..


ak br je balik dr menyaksikan perlawan team kita ngn arsenal yang bertempat di stadium hakim seksyen 7, shah alam..penat dan hilang suara ak sorak 4 gol dr liverpool..seperti yang ak jangkakan arsenal tidak mudah untuk diperkotak-katikan seperti man u di old trafford..counter attack dr arsenal masih berbahaya dan mengerunkan pertahanan liverpool..walaubagaimanapun,ak bangga dengan barisan serangan liverpool yang tidak penah putus asa untuk menjaringkan gol dan dpt menghasilkan 4 gol pada mlm ni walaupun ketinggalan pada satu ketika..serangan demi serangan oleh liverpool meyakinkan ak liverpool akan menang pada malam ini..mungkin strategi atau keghairahan untuk menjaringkan gol mengundang bahana kepada pertahanan liverpool yang bolos 4 pada mlm ini..ak kecewa juga dgn kesilapan2 yang dilakukan oleh barisan pertahanan kita yang mmberi ruang kepada arshavin menjaringkan 4 gol dgn mudah..kita jaringkan gol dgn keadaan yang sukar,tp arshavin hanya mengambil peluang dr kesilapan yang tidak patut itu..ak harap barisan pertahanan kita perlu lebih kental menghadapi serangan pihak lawan terutama apabila counter attack..

kesimpulannya game mlm ni:
1)kekuatan pertahanan liverpool & arsenal perlu dipertingkatkan
2)serangan2 liverpool merbahaya dan teruskan dgn banyak gol lagi
3)reina perlu aggrasif dan lebih peka dengan bola dari tengah
4)arsenal memang handal dgn serangan couter attack(jaga2 la man yooo)



hope arsenal dpt memberi cabaran yang lebih sengit terhadap man yoo..
YNWA!!

4 comments:

xali alonso said...

mmg keciwa tol dgn game pg td. kite ptt mng beso cm vs madrid, villa n man yoo. tp, bhg dpn kurang tajam. selain tores n yosi, yg lain, kureng wat try.
3 gol bolos melalui silly mistake, bkn la standard liv. aku mmg mrh dgn mistake yg cmtu. if diorg score yg gempak2, aku x kisah sgt. tp, bolos tu mmg silly. gol ke-4, mmg senjata rasmi gooners. counter attack dr corner.
kalau tgk statistik game tu, kite ptt malu dgn gooners sbb, diorg cume wat 4 shot on goal n, score 4. maksudnye, perfect. kite? cume, aku hrp, man u akan drop pts bile vs team2 lps ni, n, klh dgn ars bln mei nnti. if pts same, kite still lead melalui beza jaringan.
hoping not a crime, right? hehehe....

beemer said...

kena bawak gi mandi bunga la defend2 liverpool sekali dgn reina angkut sekali .... hehehe

@r zh@r said...

memang perit tengok team KITA seri. Patutnya memang bole menang mudah. tapi tu la silap sikit kita yang kenaaa...huhu..

THE RED DEVILS said...

tu la...main2 gjk..attack2 jgk..ni da bolos 2 gme lapan bijik ni sape nk jawab??!!
hahaha